[columns]

[column width=”3/6″]

Gratis prova på

Är du intresserad av att testa på CrossFit? Vi erbjuder ett gratis pass för dig som vill testa på CrossFit. Hör av dig till oss via info@gripencrossfit.se så bokar vi in dig på ett träningspass.

Dagens pass

Varje dag planeras ett träningspass. Passet beräknas hålla på i 60 minuter och innehåller genomgång, uppvärmning, teknikgenomgång och huvudpass. I mån av tid avslutar vi passet med stretch.

Dagens teampass

På onsdagar och söndagar kör vi dagens pass två och två. Passet beräknas hålla på i 60 minuter och innehåller genomgång, uppvärmning, teknikgenomgång och huvudpass. I mån av tid avslutar vi passet med stretch.

Expresspass

Ett lite kortare lunchpass med fokus flås och uthållighet.

Barnvagnspass

Specialpass i en lugnare miljö där barnen får vara med på träningsytan. Passet är framför allt utformat för dig som behöver bygga upp din styrka och kondition efter en graviditet. Alla är såklart välkomna och passet kan skalas upp om behov för det finns.

Builder

Specialpass med fokus styrkeuppbyggnad.

Burner

Specialpass fokuserat på förbränning.

Metcon

Passet fokuserar på flås och uthållighet.

Basic

Pass med fokus på basövningar och teknik.

Roddpass

Vårt roddpass innehåller roddteknik, förbränning och flås.

OLY basic/OLY advanced

Basic är för nybörjaren som behöver lära sig grunderna i olympiska lyft medan OLY advanced är för den som tränat länge och har koll på grundrörelser och behöver finslipa.

Skillz advanced

Skills är liksom namnet låter ett pass där vi övar på rörelser som ökar speeden och tekniken inom CrossFit. Främst kommer vi fokusera på gymnastiska övningar men hela CrossFittens sortiment kommer att tas upp. Passet kallas Skillz advanced och är  till för de som hållit på länge med CrossFit och behöver finslipa teknik. Butterfly pull-ups, kipping HSPU, muscle ups, handstående/gående osv är övningar som kommer att övas på. Passen avslutas med en WOD med fokus på övade moment.

Endurance

Ett pass med fokus på kondition, uthållighet och mjölksyra. Löpning, rodd, Assault bike-cykling är övningar som kommer att dyka upp frekvent.

[hr]

Open gym

Under våra öppettider finns det möjlighet att träna själv på vår open gym-yta. Där finns tillgång till bland annat skivstänger med vikter, kettlebells, hantlar, roddmaskiner, air-bikes, stakmaskiner, peg-board och pull-up rigg.

[/column]

[column width=”1/6″]

[/column]

[column width=”2/6″]

Öppettider

Måndag till torsdag: 05.45-21.00

Fredag: 05.45-19.15

Lördag: 08.45-15.00

Söndag: 08.30-15.00

Avvikande öppettider

Nyårsdagen: stängt

Trettondagen: 09-15

Långfredagen: 09-15

Påskafton: 10-12

Påskdagen: stängt

Annandag påsk: 09-15

1:a maj: 09-15

Kristi himmelfärds dag: 09-15

Sveriges nationaldag: 09-15

Midsommarafton: 10-12

Midsommardagen: stängt

Julafton: 10-12

Juldagen: stängt

Annadag jul: 09-15

Nyårsafton: 10-12

[/column]

[/columns]