Schema och öppettider


 

  • Gratis prova på

    Är du intresserad av att testa på CrossFit? Vi erbjuder ett gratis pass för dig som vill testa på CrossFit. Hör av dig till oss via info@gripencrossfit.se så bokar vi in dig på ett träningspass.

    Dagens pass

    Varje dag planeras ett träningspass. Passet beräknas hålla på i 60 minuter och innehåller genomgång, uppvärmning, teknikgenomgång och huvudpass. I mån av tid avslutar vi passet med stretch.

    Dagens team-pass

    På onsdagar och söndagar kör vi dagens pass två och två. Passet beräknas hålla på i 60 minuter och innehåller genomgång, uppvärmning, teknikgenomgång och huvudpass. I mån av tid avslutar vi passet med stretch.

    Expresspass – metcon

    Ett lite kortare lunchpass med fokus flås och uthållighet.

    Builder

    Specialpass med fokus styrkeuppbyggnad.

    Burner

    Specialpass fokuserat på förbrännning.

    Barnvagnspass

    Specialpass utformat för dig som behöver bygga upp din styrka och kondition efter en graviditet.

    Metcon

    Passet fokuserar på flås och uthållighet.

    Olympiska lyft

    Teknikpass i olympiska lyft.

    Basic

    Pass med fokus på basövningar och teknik.

    Gripen Kids

    Vi har tre grupper med Kids-träning: små, mellan och stora. Vill ni veta mer om Gripen Kids? Klicka här!

    Teens

    Teens är vår ungdomsgrupp,för mer info kontakta oss via gripenkids@gripencrossfit.se

    Roddpass

    Vårt roddpass innehåller roddteknik, förbränning och flås.

    Gripen avancerad programmering, GAP

    GAP är ett träningsprogram riktad till dig som vill satsa lite extra. Kanske tävlar aktivt, vill tävla aktivt, eller så håller du ofta till på opengym och tränar utan struktur.

    GAP postas bredvid dagens wod på hemsidan, men utförs på egen hand, så man bör ha väldigt goda kunskaper om alla rörelser inom CrossFit.

    På söndagar kommer vi att köra ett coachat GAP-pass kl 17:45-19:15 med en erfaren coach. Även dessa pass kräver att du har goda kunskaper om alla rörelser inom CrossFit då vi inte kommer att ha någon teknikgenomgång på dessa pass.

    GAP innehåller flera tekniskt svåra rörelser i woddarna jämfört med “dagens wod” där vi oftast endast har en tekniskt svår rörelse.

    Open gym

    Under våra öppettider finns det möjlighet att träna själv på vår open gym-yta. Där finns tillgång till bland annat skivstänger med vikter, kettlebells, hantlar, roddmaskiner, air-bikes, stakmaskiner, peg-board och pull-up rigg.

  • Öppettider

    Måndag till torsdag: 05.45-21.00

    Fredag: 05.45-19.15

    Lördag: 08.45-15.00

    Söndag: 08.30-15.00

    Avvikande öppettider

    Nyårsdagen: stängt

    Trettondagen: 09-15

    Långfredagen: 09-15

    Påskafton: 10-12

    Påskdagen: stängt

    Annandag påsk: 09-15

    1:a maj: 09-15

    Kristi himmelfärds dag: 09-15

    Sveriges nationaldag: 09-15

    Midsommarafton: 10-12

    Midsommardagen: stängt

    Julafton: 10-12

    Juldagen: stängt

    Annadag jul: 09-15

    Nyårsafton: 10-12

  • Kontakta oss

    Gripen CrossFit
    Bernstorpsvägen 19
    232 91 Arlöv
    Sweden
    Phone: +46-(0)40-685 30 20
    info@gripencrossfit.com

    Öppettider

    • Måndag 05.45-21.00
    • Tisdag 05.45-21.00
    • Onsdag 05.45-21.00
    • Torsdag 05.45-21.00
    • Fredag 05.45-19.15
    • Lördag 08.45-15.00
    • Söndag 08.30-15.00
  • Hitta hit


    CrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource
  • Facebook

  • Instagram