GAP – Gripens Avancerade Program

GAP är ett träningsprogram riktad till dig som vill satsa lite extra. Kanske tävlar aktivt, vill tävla aktivt, eller så håller du ofta till på opengym och tränar utan struktur.

GAP postas bredvid dagens wod på hemsidan, men utförs på egen hand, så man bör ha väldigt goda kunskaper om alla rörelser inom CrossFit.

På söndagar kommer vi att köra ett coachat GAP-pass kl 17:45-19:15 med en erfaren coach. Även dessa pass kräver att du har goda kunskaper om alla rörelser inom CrossFit då vi inte kommer att ha någon teknikgenomgång på dessa pass.

GAP innehåller flera tekniskt svåra rörelser i woddarna jämfört med “dagens wod” där vi oftast endast har en tekniskt svår rörelse.

  • Dagens WOD

    25/9 2017

    On the minute 5+5+5 min

    Hang power snatch

    • min. 1-5 ; 3 reps
    • min. 6-10: 2 reps
    • min. 11-15: 1 rep

    Med.ball FUN
    5 rundor på tid:

    • 10 wbs
    • 20 m. O.H.Lungees
    • 30 MB twists

    RX: 10/6 TC 10

    Träningsprogrammering

    Kontakta oss

    Gripen CrossFit
    Flygaregatan 1
    212 39 Malmö
    Sweden
    Phone: +46-(0)40-685 30 20
    info@gripencrossfit.com

    Öppettider

    • Måndag 06.00-21.00
    • Tisdag 06.00-21.00
    • Onsdag 06.00-21.00
    • Torsdag 06.00-21.00
    • Fredag 06.00-19.00
    • Lördag 09.00-15.00
    • Söndag 10.00-15.00
  • Hitta hit


    CrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource
  • Facebook

  • Instagram